ken är min ken och jag är kens barbie (L)


baxxad från http://linneaakempe.blogg.se
Johanna & jag i sågverket, eller vad det nu var..


Just nu är jag med Ellen, fast hon har somnat. Och vi har inte ens hunnit bädda sängen hon ska sova i :o ska jag väcka henne och bädda den, eller ska jag låta hon ligga? Beslutsångest! Jaja, jag går ut med hunden nu så funderar jag under tiden. Pappa har ju tjatat ett tag om det.
Imorgon ska jag vara med Linnéa :) på kvällen iallafall, för först ska hon och Ahmed fira deras 2 månaders dag. Grattis på dom! Och sen så ska hon va med mej! Och på lördag fyller pappsen år, och sen kommer ju Rombys hit. Det blir min helg det, ska snacka med mamma och pappa och se om jag kanske kan sova hos Linnéa eller nått i den stilen.

men nu måste jag ut med doggen
hejsvej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0