hår snack

 Åh, idag följde jag med ellen när hon skulle till frisören. Hon klippte sej och färgade håret, och det vart så sjukt fint! Jag är jättesugen på att färga håret, lite mörkare. Jag har varit blond i över ett år, skulle inte skada att testa nått annat också. Även om jag verkligen älskar mitt blonda hår vissa dagar så vill jag prova nått nytt, och något som sliter mindre på håret. Jag måste ju använda silvershampoo ett antal gånger i veckan, så att inte håret ska bli så gulaktigt. Jag vill ha ljusbrunt/mörkblont, och kanske lägga in lite ljusa slingor i det. Så ska jag klippa till min "raka" lugg så den blir riktigt rak, så kan jag leva med den ett tag och sen växer den ju ut. Löshåret ska jag också färga, för jag vill inte ha kort hår, jag vill ha långt :) Ska prata med mamma om det, det kostar 850 för klippning och färgning på håret, och 300 till att färga löshåret. På hår & doft alltså, jag vill inte göra hemma för jag vill att det ska bli fit for fight och inte nå skräp som jag lessnar på efter nån vecka. Jag tror det bli kung!
Nu ropar duschen, ska fixa mej sen ska jag och Ellen träna på att gå i klackskor ;) upp och ner för backar, i skogar och dalar, genom Bandsjön, uppför bergen, genom myrstackarna.. Nejdå, vi ska bara gå en sväng.

skavsår here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0