godmorgon

Här kommer mitt 722 blogginlägg.

Vet ni vad pappa hade med sej i bilen när jag for hem från Karro igår? En mobil, till mej! Woooow. Den heter HUAWEI U1310, såhär ser den ut;
 Den är ju inte världens bästa eller snyggaste, men har man nöjt sej med en Samsung hela året så känns det som att jag fått världens guldklimp i handen. Den har kamera och mp3, vad mer behöver jag? Hihi. Enda problemet är att jag inte vet hur man får igång Bluetooth, har kollat igenom nästan hela mobilen, orkar inte kolla nå mer. Också har den inga spel men det går säkert att ordna, visst då?

Jag skulle ju varit på prao nu, men min väckarklocka ringde inte så jag bara fortsatte att sova tills Linus väckte mej tjugo i nio och sa att jag hade telefon. Då var det mamma som undrade vad jag gjorde hemma, jag visste väl inte heller så noga, väckarklockan ringde ju inte. Nu behöver jag inte gå till dagis iallafall, mamma hämtar mej kvart över :) Jag tog någon liten bild igår, ni kan ju få se!

  
Hehe.. det var ju inte så många, får väl ta mer idag..
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0