första doppet


bike'n girls (h)

Hallojhalloj! Idag var jag och skulle köpa den rosa klänningen, det var visst inte meningen att jag skulle ha den, för vet ni vad? Den var helt slut, fanns inte på lager heller. Så det blir att åka till stan och spana på nått annat imorgon! När jag varit där så skjutsade pappa mej upp till bandsjön, där var älsklings toffe, issa och fredrik. Vet ni vad jag gjorde innan vi skulle sticka? Jag badade :D eller jag gick ner, tog av mej till linne, trosor och bh, sen hoppa jag i och doppade mej :) först var det värsta kallt, men när jag doppat mej så var det bara skönt. Vill bada mer! Fast en varmare kväll. Eller dag vore väl bättre när jag tänker efter, så det är lite sol framme också. Neej, fel igen, mycket sol! :) Sen gick jag hem och bastade, fast bara i en kvart för mobilen vart ljusare och ljusare på skärmen, och jag ville inte lämna den utanför, hihi.
Imorgon tror jag att jag ska ha min lugg, om jag törs! Fast varför skulle jag inte våga?

jaja, hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0