det är så synd att du är så söt


Amen tjännareh (h)
Just nu har jag mentorssamling, jag är värsta ljusklädd idag! Fortfarande grå som typ alltid men jag är ändå ljus. Har mammas ljusgrå byxor, ett vitt linne (det som Ellen har haft hemma hos henne över en månad, NU hitta hon de, whoho =D ), också en grå kofta. Jaa, och vita strumpor dessutom.
Jag vill inte ut i skogen! Förut älskade jag att vara i skogen och var där hela tiden, nu känns det bara som att myrorna och myggen äter upp mej så fort jag kommer nära ett träd. I skogen är jag bara då jag vill vara ifred, då stänger jag av mobilen och går upp i skogen. Långt, långt in. Har jag otur så hittar jag inte ut och får sova där en natt eller två! Eller så inte :) Klart jag hittar ut, jag har ju världens bästa lokalsinne.
Eller inte en gång till.. Jag tappar bort mej på en gång! Inte med meningen alls, jag blir så less på mej själv när jag tappat bort mej, därför går jag helst ingenstans själv på ett ställe där jag är ovan.
Jag har ju gått vilse på en ö, men det tror jag att jag har skrivit om för ett bra tag sen. Jag skulle ut och plocka lingon så jag gick ut i typ spåret, sen gick jag runt halva ön och letade efter stugan. Var borta i ungefär 3 timmar. Och förut om jag inte vart avsläppt på ett speciellt ställe i stan så hittade jag inte in till själva stan där affärerna är. Det är inte så lätt med stan nu heller då.. jag klarar av att gå på den där gatan men det blir så svårt när jag ska nånannanstanns. Därför går jag inte nån annanstanns! :)
Ääääsch, vi snackar inte om mina felsteg här i livet. Hahhaha, den var ju bra, inte felsteg som att jag har gjort något dumt, utan felsteg att jag går åt fel håll. Åh jag är så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0