åh äntligen :'D

Åh, vad tror ni inte händer när jag precis skrivit klart förra blogginlägget? Jag hör någon bakom mej står och prasslar med nått, det blir värsta pirrningen i hela kroppen, ba "PEENGARRRR!!!" och vad var det inte då? Jo, pengar :D:D:D:D:D:D

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN MÅNADS PENG (L)

Fatta att jag klarat mej en månad utan penar!! Så imorgon blir det att bjuda ellen på pizza, strips eller vad hon nu vill ha, så ska hon ha en femtiolapp av mej. Bara för att hon är så snäll och underbar :* och kanske för att hon alltid bjuder mej på saker (a) men nu blir det ändring på de :D iallafall för den här månaden hiihi. Eller för dom gånger jag har pengar, vilket är nu! Asså seit jag äääälsskar att ha pengar!!!!

i love money
money money money
it's so funny ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0