tro inte på allt du hör

Nu måste alla viska, för att det är så tyst i huset. Mamma sover, pappa sover, Lukas sover och Ludvig sover. Linus kanske också sover, för han är i Åre, men jag tror inte att han gör det. Han är ju på läger och då är det väl ingen anledning till att sova!
Här hemma är det bara jag och Ellen som är vakna, vi har tagit ett festis paket var, en popcorn skål och en till skål med jordnötter och suttit oss nere i källarn. Jag tänker inte säga vart vi ska sova i natt för jag vet inte om vi får för en viss person. Hihi, hemlighetsfull..
Vi är väldigt sugna på cola dessutom, men vi har ingen cola. Och det är ingen affär i Timrå öppen. Inte roligt alls,
pyssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0