spykänslor


spanien.


Hejhej, idag fick jag åka hem från skolan. Mådde så himla illa så jag klarade knappt av första lektionen, måste vara mensen som spökar. Ska äta pizza med Lukas sen ändå tror jag, han bjuder ju, snällisen. Jag har ätit gröt, mannagryns gröt. Det var väldigt länge sen sist. Det var ganska gott. Imorgon ska jag må bra igen, jag har ätit en alvedon så det blir nog en till sen efter pizzan, och sen går jag och lägger mej tidigt ikväll. Just nu är jag på jakt efter The sims skivan, det går inte bra ska ni veta. Jag vill spela The sims. Det var så länge sen. Imorgon ska jag vara med Elin om jag mår bättre. Jag läju!

ont i magen.
hejdå.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0