sober

Men hej igen! Haha, vet ni vad jag och Janine gjorde? Först gick vi till lidl och köpte choklad och redbull, sen satte vi oss på en busshåll plats och åt i kanske.. 30 minuter. Men vi åt inte bara, Janine hade sin laptop i sin väska! Så vi satt där och knäppte kort och filmade på oss, haha, alla i bilarna satt och stirrade ;D vaackert. Sen kom jag hem och då åt jag min efterlängtade vanilj joghurt med START. Jag spydde, det gjorde jag igår när jag åt det också. Men det är det värt! Nästan iallafall.. mår lite små illa. Nu sitter jag och Fille och skryter om våra pappor, hahaha, vi är sååå roliga :D min pappa är starkast. Jag och Karro brukar också sitta och skryta om våra pappor, och jag och Issa. Vilket liv?! ;o haha shit asså.. och vi ger inte upp i första taget, vi sitter verkligen och ska komma på nåt som är värre än den andre. Men det är klart, alla vill väl vara värst. Hehe :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0