issa, linda & karro e bäännggg



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
idag har jag åkt i backen igen, det var kanon kul. Bara det att min älsklings bror Lukas kan vara lite jobbig ibland, min bindning också. Hehehehehehehehehehehehe. Imorgon ska jag åka till birsta efter skolan, Karro ska följa med. Jag ska köpa mej en piercing. Jag längtar. Jag hade tänkt att åka i backen på kvällen också, hoppas att det blir så. Fast Issa frågade om jag ville följa med på hockeyn, hade nästan tänkt göra det men alltså.. nej, jag kan inte, det är så tråkigt och jag vill inte avlida.. Det är verkligen tråkigt där.
Imorgon är det ju skola också, måste nog sova nu. Så jag orkar. Ska ställa min klocka också, har inte haft igång den på länge. När ska jag upp imorgon då? Jag tänker gå ut med hunde också, för det hinner vi typ aldrig göra på morgonen, så det blir alltid så att vi gör det typ fem i åtta, och då blir jag sen till skolan. Och jag som ska få mindre frånvaro och sånt, jag kommer alltid för sent. Så jag kan väl kliva upp kvart i sju, det blir bra det.
Nu ska jag pissa för det behövs känner jag, ohhh. Bärbara datan trycker på min urinblåsa så underbart skönt, alldeles varmt blir det också. ehhhhhhh
heheh
hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0