have a greeeeeeeeat day

Hejsan, nu sitter jag på skolan och pratar med Karro på ebuddy :) och med Tobbe, men vi pratar irl you know. Karro vill logga ut från ebuddy men hon får inte lämna mej! Jag vill prata med henne. Så nu gör jag det :') ikväll kanske jag ska vara med Karro, Issa och Ellen. Eller alltså, jag vill det iallafall. Så ska väl kolla upp det, så sover vi hos Ellen :D roligt roligt.
Jag hade glömt att ställa fram min väckarklocka igår, så min väckar klocka ringde inte klockan 6 som den skulle, den ringde sju. Eller pappa väckte mej tio i sju, så stängde jag av den. Fast jag trodde ju att klockan var tio i 6 men det var den ju inte. Så jag fick duscha, fika, fixa mej, gå ut med hunden och försöka torka håret på mindre än en timme, på knappt 40 minuter! Men jag klarade det, vilken tur.
Men nu ska jag kolla runt lite.
adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0