din röst gör mej knäsvag

Nu sitter jag & Ellen vid varsin dator uppe på bilden! Jag söker efter fakta om Italien och hon.. ja, hon verkar söka fakta på bdb hon. Jag tycker om min piercing :'):') Jag tycker om min Ellenor också, ohhhh bby <3<3<3<3<3<3<3 hihihhiih.
Jag har ätit alvedon ja. Och druckit redbull! Jag älskar redbull, så otroligt gott. Socker. Jag vart liksom helt snurrrrrrrrig av min egen modighet förstår du. Eller nä, Ellen och Karros modighet snarare. Hehe. Buhu. Eller aja..
Jag vill åka i backen ikväll men det verkar inte Karro vilja, hon blir helt skakis av backen säger hon. Jag ska få henne på andra tankar, eller jag ska väl iallafall försöka. Ska jag vara ärlig så vet jag inte om det kommer gå så bra. Hon är envis som en åsna! Nääärååå, men hon är väl lite bestämd av sej :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0