bit för bit

Jag sitter hemma hos Ellens syster Emma nu, Emma och Ellens mamma är på bio, så vi vaktar lägenheten, vi och två coca coler. Också ett litet godisfat också såklart! Ellen har duschat så hon går runt och fixar sej, och jag sitter här och lyssnar på Sober. Han kan inte ha det lätt den grabben inte, bara massa depp hela tiden. Men han kämpar på ändå han! Säger han iallafall.
Vi har varit i stan ända sen igår kväll, for hem till Max efter Ellens fotbollsträning. Hennes pappa släppte av oss vid McDonalds, så gick vi till Max därifrån. Det var inte lätt inte, vi trodde det skulle vara jätte nära men det var det då inte! Fast det var inte jätte långt heller, men längre än väntat. Vi tittade på film, satt vid datorn också spelade vi cs, jag var bättre än Ellen, stolt! Haha. Vi somnade kanske runt 5? Eller ja, iallafall dom två. Jag somnade halv sex tror jag, sen vaknade jag åtta, somnade om runt tio, vaknade kvart i tolv igen. Fast vi låg och drog oss till typ tre-fyra tiden haha :) Sen sa jag och Ellen hejdå till Max, så gick vi till stan. Kollade om det var någon bra film, det var det inte. Vi tänkte se på "män som hatar kvinnor" med Ellens mamma och syster, men det vart inte så. Far hem när den är slut, blir väl runt halv tolv. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi är så trött så det blir inte så mycket. Också kommer vi sitta härinne hela tiden ju, satt det blir väl nå lugnt eller vad man ska säga. Max verkade inte vara trött, han lanar ikväll han haha, när hade han tänkt att sova då!
Jajajajajajaajaa,
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0