familjedag.

Idag ska vi ha familjedag.. enda positiva är att vi ska sätta upp poolen idag, älska! Blir det som för nån sommar sen, då bodde jag i bikinin. Det första jag gjorde när jag vaknade var att bada, hoppade jag studsmatta i solen så jag vart torr. Sen var jag med kompisar, då gick man ju oftast och badade, sen på kvällen tog jag ett dopp i poolen, sen gick jag och la mej i tältet. Haha visste ni om att jag sov i tält 3 veckor i rad? På gården, jag campade ju inte, jag bara sov där. Det var min säng det. Nu är jag inte alltför förtjust i tält.. det blir så mycket insekter, också är det så trångt. Dessutom blir det alldeles svettigt, eller så blir det så kallt så man håller på att gå åt. Jobbigt.
Jag fick en cola av pappa till maten :) eftersom mina 6 tog slut uppe hos ellen. Snällt, pizza till det också, sunt. Asså jag vet inte vad vi ska göra idag, det är ju ingen "familjedag", det är ju bara det att vi inte är med nå kompisar tror jag. Linus är inte ens hemma. Sen kommer stefan, tarja, alex och ida hit för att fira lukas, han har ju fyllt år. Sen sover alex här och imorgon så ska han vara DJ till lukas kalas/fest eller vad han ska ha. Lätt att jag ska spejja ;> hoho. Jag är ju inte ens bjuden, jag har alltid varit lekledare på lukas kalas, men nu vill han inte ens ha lekar! Vart är denna värld påväg? Kära nån!


fladderpojken

Kommentarer
Postat av: L

va fin du var :)

2009-06-21 @ 17:23:11
URL: http://lovelybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0