åh nej

Godmorgon! :) sitter här och väntar på frukost ja, är ensam hemma med linus. Pappa och lukas är på fotbollscup, mamma är på jobbet och ludvig är säkert med mamma. Jag var inte sugen på varken yoghurt eller macka eller nånting, min mage mår inte så bra idag :< så jag värmer på lite från gårdagens middag, köttfärs affricana! Det är jättegott, speciellt med banan och nötter. Men nu fanns det ingen banan uppskuren, så jag tog några tomatbitar som låg och skräpade i kylen istället. Såg mammas nya mascara på mikron nu också, hon som har börjat gömma sina mascaror för mej för dom blir alltid baxxade, haha.. av mej då. Funderade nästan på att gömma den för att retas lite, men jag är snäll så det blir inget!

Jag hade roligt igår, först släppte mamma av mej på navet där linnéa och johanna var, satt där och pratade med en som hette kenny som dom kände. Efter ett tag gick vi hem till linnéas farmor, hon var jättegullig! Vi fick fika där & så, stannade ett bra tag innan vi gick ut igen. Då gick ner till hamnen och satt oss på en brygga, så kom ahmed och brian dit också. Vi satt och lyssnade på musik och pratade, jag var as skraj för jag var så rädd att ramla i. Även om bryggan säkert var 3 meter bred eller nått, men när man inte ser bottnen på vatten får jag panik! Annars älskar jag ju att bada, som ni vet :)
Vi satt där nästan hur länge som helst, innan elina ringde mej och berättade att det var band som spelade uppe på torget. Så efter ett tag gick vi dit, men när vi väl kom dit hade hon gått till eggah, så det vart inte att träffa henne iallafall. Johanna gick mest och pratade i telefon då, så jag och linnéa struttade runt lite för oss själva. Gick och satt oss i en trappa, så kom dani dit. Typ halv tolv åkte linnéa och johanna hem, men jag hade ju fått tillåtelse att vara ute till ett så jag skulle ju absolut inte missa den chansen så jag stannade med dani. Men inte nå länge alls, för toffe ringde och ville att jag skulle komma till honom, så han boka tid med emil så han hämtade upp mej med epan. Men då skulle vi först på donken, drack en cola och så där. Så skulle vi skjutsa hem en som hette jocke innan vi skulle skjutsa mej till toffe, men då var mamma vid finsta kiosken så jag var tvungen att hoppa av där. Då åkte jag hem, gick och borstade tänderna och tvättade bort sminket, sen somnade jag på en gång.


Nu ska jag packa ihop lite grejer, för jag ska ju till karro sen! Det är dags för våran årliga sommardag :) fast det känns ju absolut inte somrigt nu men.. asså vi har inte ens bestämt vad vi ska göra, vi brukar alltid ha en massa idéer så vi får välja och vraka, men i år var vi idé tom. Kanske för att vi inte känner oss som nå wild kids längre, haha.
Men nu ringer det och jag måste svara, kan inte göra två saker samtidigt ;>
adjö

Kommentarer
Postat av: issa

haha linnea var inte barbent ändå ser jag :)

2009-06-13 @ 13:52:05
URL: http://issabergman.blogg.se/
Postat av: karolina

GUD VAD GOTT med köttfärs affricana! :)))

2009-06-13 @ 14:46:00
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha vikken jäävla bild :O)

2009-06-13 @ 22:48:49
Postat av: Anonym

/ linnéa

2009-06-13 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0