todayy

Det var ju inte alls mittnorden på fagga, det var lilla vm i matfors! Lukas är minnsann en duktig lirare han :) ska kolla på nästa match tio i ett, så måste åka om typ 20 minuter. Jag och ludvig höll på och busa och leka under tiden, han ville röra sej och knäppa kort och se hur det blev. Här har ni bilder från idag då;

HAHA asså kolla han ser ut som ett insektsansikte!

"Akta dej ludvig, jag ska knäppa på matchen"

Sen skulle han rida på min rygg, typ resten av dan ;d

Nån klänning från förra året, hittade den nu. Känns weird att ha klänning men aja, dagen till ära.

Sen kom tindra hit, ludvigs kompis, och dom ha klängt och lekt med mej hela dan. Jag badade i poolen på en gång när jag kom hem och då har dom stått och skvätt ner mej ;b haha och sen hoppade ludvig i och gjorde vågor så det vart ju typ HUR HÖGA SOM HELST! Jag bara for runt som en känguru sa dom, älskar småbarn! Så har vi lekt jagis hihi. Jag är ju lika gammal som dom i huvudet egentligen, så varför ska jag försöka vara äldre? Jag kanske också växer upp en dag, även om det förhoppningsvist är lååångt tills dess :)

Men ska kila,
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0