snöggt


heh, gammal bild

Är hos bäääääälllleeennn nu :) adam är också här, ska kila iväg till linnéa och snacka lite med henne om ett tag. Jag har fetaste skuldkänslorna för en grej.. det blir väl inte så mycket att göra ikväll, inte precis finaste vädret ju! Regn är inte kul såhär i början på sommarlovet, jag vill ha sol :(
Mitt handleds problem är tillbaka...... och jag har inte ens använt dom! Haha sött dedär lät då. Ont i magen har jag också.. men jag är i ellens bästa garage där jag trivs som fisken i vattnet! Och ellen är här, har inte träffat na sen i fredags så det känns tummen upp :') även fast hon bara gosar med adam för tillfället, men jag har tagit en kölapp så det blir nog min tur senare.

pussssssssss

Kommentarer
Postat av: linddddaaaaa<3333333

hehe linda du har nr: 2 hahahahhahahaahhahahahaaa:D:D:D:D:DDD::D:D

2009-06-17 @ 15:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0