snälla, de räcker nu

Godmorgon.. har ju inte sovit mycket inatt, kanske somna runt sex och blev väckt tolv. Då starta jag telefonen och läste alla sms, sen gick jag och duschade. Första gången på väldigt länge som det faktiskt var skönt att duscha, det brukar alltid vara nått långtråkigt som bara snor ens tid, men idag dög de :) vi ska snart fara till mormor och morfar och fira midsommar, as always, så jag borde väl börja fixa mej. Jag orkar inte klä upp mej nå särskilt, ändå bara släkten där.
Hoppas jag kan gå ut ikväll och träffa några kompisar, ellen frågade om jag ville komma till henne men sen har hon inte hört av sej nå mer? Jaja, vi får se hur det blir. Kanske drar ut till njurunda annars, men då måste jag fixa busspengar och det känns ju inte heller så frestande..
Jag får fundera.
Vad ska ni andra göra då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0