ohjhhhaohhooh

När jag var ute med min hund så vibrerade det till i min ficka, ett textmeddelande! Det var från bergman, vi bestämde oss för att umgås. Döda tiden tillsammans, så jag gick till henne och kollade när hon kämpade med en symaskin. Efter många om och men så gav symaskinen med sej, och lydde bergmans instruktioner. Hon sydde till en jeansjacka, tjusig den vart! Sen gick vi ut, då gick vi hit och åt. Och nu ska vi åka skateboard! Precis som på den gamla goda tiden :') vi åkte ju jämt mellan sexan och halva sjuan, varje dag gick vi ut iallafall en stund. Speciellt på sommarlovet, men bara till tjugo i elva, för då skulle jag in och se på viva la bam!
Så nu ska vi alltså återuppliva några minnen, jag läju höra av mej senare om jag inte ligger på akuten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0