kvällsprommis

Drog ut med linnéa ett tag, vi gick ner mot timrå. Stötte på några tjejer ur åttan, vart inte så mycket snack för vi skulle till ica, hade ingen koll på vad klockan var. Påväg mot ica träffade vi på tanja, hon bara skratta åt allt jag säger och tycker att jag är typ sveriges dummaste människa, hehe.. också såklart var klockan efter nio, och ica stänger nio. Jaha. Var bara att vända om och gå mot OK istället, dom har ju iallafall öppet till tio. Dumma timrå där allt ska stänga så tidigt ;o vi köpte godis och gick hemåt, skiljdes åt vid hästarna.
Hon ska ju åka till furuvik med gården linnéa, funderade på det jag också ett tag, men ångrade mej. Hoppas hon får det så kul då! Hon kommer iallafall hem till gatufesten som är på onsdag :) eller det är ju på dagarna på måndag och tisdag, men kvällarna börjar inte förens onsdag. Längtar! Lätt att jag ska dit, inget snack om saken helt enkelt.

Och efter semestern ska jag slinga och klippa håret :) det ser jag också framemot, det har ju börjat blivit lite ljusare för jag varit ute i solen. Hoppas på ännu ljusare! Ångrar att jag färgade det, men det har blivit mer lättskött iallafall, och det är väldigt skönt.
Sitter och läser SOLO nu :) har aldrig köpt tidningen förut, men den är väl bra..
Ska upp vid åtta imorgon, lukas har match. Han kom till final! :) eller tror det är semi final eller vad det heter, men han hade gjort två mål idag. Go lukas!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0