karro ellen linda


Nu är jag med ellen, hon sitter på golvet och fifflar med något. Vi ska snart sova, vi ska sova i samma säng :o fastän att min är jätteliten och det kommer bli AS VARMT och jätte svettigt så ska vi härda. Orkar inte gå ner och hämta sovgrejer till henne så det fick bli såhär, haha. Vi ska upp klockan fem imorgon, har gjort värsta schemat! Kolla:

05.00 väckarklockan ringer
05.05 börjar jag knuffa ur ellen ur sängen för hon ska duscha först, medans jag sover vidare hihi
05.30 ellen kommer in och väcker mej, jag går in i duschen och hon blåser håret
06.00 jag är klar i duschen, klär på mej nått och börjar trippla ellens hår
06.30 kanske vi är klar med det, så då kan vi ju klä på oss på riktigt
06.45 börjar vi nog sminka oss
07.10 sitter vi nog och fikar
07.20 går vi och borstar tänderna

sen så har vi väl tid över, för jag tror att vi kan få skjuts av pappa. Det värsta är att allt kommer säkert bli försenat med en timme och vi kommer missa skolavslutninge.. Neeeeej det får inte hända, vi ska kämpa, vi ska klara det, det är inte bara sängen vi ska härda med, det är vägen ur sängen också!
Men nu ska jag sova,
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0