jag saknar nina!

Åh vet ni vad jag vill göra nu? Jag vill ringa till nina! Men jag är så rädd att jag ska väcka lilla nora, för klart att hon sover nu. Kanske borde spara med de tills imorgon, innan vi åker till mormor för att fira midsommar. Jag vill iallafall inte vara därborta i byn hela dagen OCH kvällen.. så jag ska väl försöka ta mej därifrån mot kvällen, kanske jag drar till ellen :) om hon inte ska vara med adam då.. Men nu ska jag ut med hunden, får se vad jag gör sen. Sova kanske för att det här sommarlovet suuuuger! Hela 2009 suger, men vafan, jag ska ju inte sitta och klaga för det är ju bara jag som kan göra det bättre för mej, så det är väl bara och ge jääärnet för att få det till bästa sommarn då :D
tjuhuu

Kommentarer
Postat av: filippa

Det är samma som har gjort designen.

2009-06-18 @ 23:29:28
URL: http://filippaelindanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0