jag kommer aaaldrig somna!

hehehehehhehehehehehheej,
idag har jag skrattat vill jag lova! Har vart med karro, hahaha hon är så himla rolig.. vi har haft askul tycker jag, ändå har vi inte gjort nått särskilt men vi har väl en ganska sjuk humor satt vi klarar oss finfint utan att ha fullt upp (y) nu är jag så trött så jag tror jag kommer slå huvudet i tangenterna, ska nog gå och sova. Det enda som kommer hålla mej uppe inatt är om mobilen plingar till, så om ni läser det här;

låt mej få sova!
ring inte och stör,
låt mej få sova
varför ringer du för?
du ringer och stööö-ööö-ööör...

Det är en markoolio låt!!!!!!!111111111111111oneoneone

aja godnatt
klockan är knappt nio.. och jag ska gå och sova.
men det tror vi ju alla lika mycket på.. :((

Kommentarer
Postat av: karolina

hahahahHAHAHAHA aaaa kul hade vi! :)

2009-06-04 @ 21:30:46
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/
Postat av: issa

söntuta :)

2009-06-07 @ 10:54:06
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0