hemma från ninisss

Heej! Nu är jag hemma :) jag saknar redan nina, det får absolut inte ta sån lång tid tills vi träffast nästa gång, som det brukar vara.. även om vi ses så sällan, det här är liksom andra gången i år, så känns det som att vi kännt varandra hela livet. Kan säga vad som helst, vara mej själv helt och hållet, retas, skoja, allt. Det är härligt :) men även om det är så så måste!!! vi ses oftare.
Här är lite bilder sen helgen iallafall

Nina äter glass :)

Sen lånade jag nån tröja av nina när vi skulle till stan, värsta hårdrockarn ju ;>

Nina leker med sitt hår när vi väntade på henke

Så var vi och badade i ljungan, det var så kallt i vattnet så vi trodde det blev varmare med kläderna på. Tror det vart det faktiskt, det är väl logiskt? Var iallafall tvungen att hänga upp dom på tork där sen

Hade inte så mycke för mej så jag lekte med blommor

Så har vi målat naglarna! :)


Också är ju michael jackson död.. det var bra onödigt tycker jag. Så skickade ellen nått meddelande att hans kropp bestod av 86% plast så dom skulle göra lego av han så barna kunde fortsätta leka med honom (snarare michael som lekte med barnen ju..) men pappa sa att det inte var sant. Jag skulle iallafall inte vilja leka med hans äckliga plastik näsa utan pigment. Säkert full med konstgjort snor.

:o:o

Gud vad elak jag är, han är ju död stackarn! The king of pop är död :'o vi lägger in min favorit med honom, för att hedra han. Kolla på hela videon, skön ju :)

ÄH DET GÅR JU INTE! Det står bara såhär, på just alla videoklipp med Michael Jackson - Thriller, men alla andra funkar.

Inbäddning inaktiverad på begäran.

Dumheter...
jaja, länken är här iallafall.
Kolla, fast det är inte hela men jag pallar inte.
Nu vart jag less på youtube, huhu...

Ska hjälpa pappa att duka maten, kyckling och ris. Synd att jag bara äter riset då!
pusssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0