hejjjjjjjjjjhallååååååhahllhhhlllyyuuu

Hejhej, skulle egentligen behövt betalat biblioteket 250 kr för en vääääldigt försent inlämnad bok, men grym som man är så snackar man till sej den gratis. Inte ett öre behövde jag lägga ut! Känns skönt, tanten som jobbade var as schysst.
Nu är jag med ellen, fast hon står i duschen och tvättar bort några "tatueringar" som zaboli hade gjort på ellen med tushpenna. Vi ska åka och äta pizza med min mormor och morfar, också bröderna förstås. Sen blir det birsta! Får nog träffa toffe också :)
Tatueringarna gick inte bort :o

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag har en bok som är 1 månad försenad, tror du att jag också kan slippa betala? (:

2009-06-04 @ 17:29:47
URL: http://madeleineebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0