bilderna

Nu! kommer bilderna sen midsommar :) och lite andra bilder också.

Första grenen i femkampen var kasta pil, kolla söta lilla ludvig! Kan ju säga att det gick inte så bra för mej, dumma handled ska göra så himla ont..

Sen skulle man kasta bollar i hinken, här har vi linn! Haha jag fick till en specialare; det är en hink i hinken, och såklart så träffar min boll den inre hinken och snurrar runt på kanten för att slutligen - ramla ut på backen.

Kämpa på linn!

Här har vi mor min som rullar en boll i rännan, ju längre upp man kommer desto mer poäng får man. Men tar man i för mycket kan den åka ur rännan! Först körde man att den var hög, sen var den låg. Så det var ungefär 2 stationer i en.

Min hund! :)

Sen spelade vi brännboll

Femkampen var ju en tävling, och var är en tävling utan pris? Onödig! Så här har vi prisbordet

Jag valde ett 6-pack cola, såklart ;>

Sen åkte jag morbrors raggarbil hem till ellen. Bara jag som tycker att dom är så hiiiiiiiimla snygga?!

Som sagt somnade karro först av alla ;)

Ellen gjorde chokladsås av oboyen imorse

Behöver jag säga så mycket mer?


Ikväll ska jag till linnéa, ska gå och snacka med mamma snart om det :) blir nog så att jag sover där, tar väl mer bilder då!
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0