2-0 till lindis och bällis


Nu är jag hos karro och ellen kom också nuuu, jag följde med karro hem efter skolan. Vi såg på fucking åmål, trodde den skulle vara bättre. Duschade för ett tag sen och ska nog fixelifixa mej nu, hihi. Jag vill att vi ska fixa oss och klä ut oss jättemycket och ta jättemycket kort! Men när jag sa det till karro så sa hon bara "orka tvätta bort det sen...". haha, karro är jätterolig och jättekomisk, jag håller typ på dö när jag ska äta här för hon är helt.. ja, jag vet inte vad men jag tycker hon är så skön :D haha.
Karro har lekt lekar med mej.. min värsta lek, alternativ-leken. karro typ sätter sej bredvid mej och säger:

"Vad skulle du ha gjort om jag satte huvudet framför dataskärmen?
A. ingenting
B. skrika på mej
C. ta bort mej
D. ingenting igen"

Så säger jag C, då ska hon prova och se om jag ljuger. Hahahah, det är så dryyyyyyygt!
Karro har köpt saxar, hon kanske ska få klippa mitt hår i juli. Men det säger vi inte utan hon ska få läsa det själv!

Jaja, men vi hörs kanske
pussar


Kommentarer
Postat av: karolina

NÄÄÄ SKA JAAAAAA!!!!!!!! lycklig tjej :))

2009-06-11 @ 15:22:06
URL: http://karolinawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0