vit

Sådär ja, nu är jag hemma :) jag ska bada i poolen med ludvig, han ska bara hitta sina armpuffar. Han är sex år så han har liksom inte lärt sej simma än ;> inte fatt jag är så mycket bättre men ändå..
Karro är på stan med mor sin, så henne träffar jag ikväll nästa gång. Då blir det ännu mer bad vill jag lova :D undra vart? Det hade vi inte riktigt klart för oss än. Var mest sugen på maland, men det stänger fem så njae.. det hinner vi nog inte.

Det jag stör mej på mest nu är att jag är så otroligt blek! Jag vill vara brun som man ska vara på sommarn! :'( ska ut i solen nu, inte för att det är så mycket sol att skryta med men ändå..
Åh och snart drar både janine och claudia utomlands och kommer komma tillbaka som nå pepparkakor ;o och jag kommer vara en snögubbe brevid dom. Kul, askul. Huhu..


Sådär ilsken blir jag för att jag är så blek!
aja nu ska jag iallafall ge det ett försök att bli brun :D puss o kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0