bilder

Vi får alltid ta pengar innan vi åker, "men jag vill ha meeer pengar!"
jag tar pengar

Jo vi fick ju punka, henriksson-turen kallas de
jo vi fick ju punka..
Smsarn!

Påväg!
on the wayy
På färgan
på färgan
Storfamiljen ft. storfamiljen

Semester

Lukas, jag, mamma

Lukas och jag i lisebergsbanan

Linus och lukas

Lukas och jag i farfars bilar :D

Han var också där, lasse va?

Ludvig äter klubba, linda dricker festit, lukas äter glass, linus vill inte va med på bild

Michael jackson

Kålårado

Sockervadd!

Äta äta äta strips strips!

Peta peta peta strips strips! i näsan..?

Linus vann en kexchoklad

Lukas vann gosisar

Åka båt

Ludvig och lukas, eller? :o

Alla gillar rumpa

Som sagt ;)

Mami, papi & utsikten

Vi gick runt i nått gammalt slott, eller va det nu va.............

Rid barn, rid

Ludvig och david, sötfisar

Värsta lekrummet har dom

Så får vi och laga däcket

Gränna

Åkte till nilsson stuga

Mjo

Morgonstund har guld i mun(d?)

Världens sötaste pojke jag svär :')

Åka ring :D:D

Ludvig åkte hellre snöre, eller va man ska säga :)

Anna och helene

I STOCKHOLM (L)(L) äta jordgubbe :)!

Dotter, far, son

Självklart hängde vi på plattan och rökte på hela dan ;););););)

Fetportionen ja fick då, orkade inte ens äta upp hälften

BEN&JERRY GLASS :D!

Trött som jag vet inte vad var jag ju sen, looser

Vi ba dansar fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0