the sajms

Mor min hämtade mej ute på villovägar i sörberge, och vi for först och främst och lämnade linus och lukas på bion. Dom ska se transformers, lukas har försökt muta mej med att bjuda mej på den för att jag ska se den. Nix, pojkfilm! Inget för mej :)
Sen for vi till ica maxi, där införskaffades tre saker för mej..

3. Smörgåsrån - jag var så otroligt sugen på sånna när jag vaknade imorse!
2 Cheeze doodles - gjorde icke-picke-pö mellan ostkrokar och ostbollar, vart lite besviken när jag kände smaken på krokarna, inte alls lika goda!

Och sist men inte minst..

1. THE SIMS 3!!!!!!! - YESYESYES :D nu vet ni iallafall vad jag ska göra ikväll, speeeeeela!



Så jag sitter här med en skål ostkrokar och ett glas mjölk (mjölk passar till allt!) och väntar på att spelet ska laddas klart!

Lycklig :'):')

hehehe
puss!


Kommentarer
Postat av: emma

åh så kul!

2009-07-29 @ 11:11:06
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0