snyggaste



Jag har gjor så gulligt på lukas dator :') men han får skylla sej själv för jag aldrig får tillbaka min ;o visst att han är på lan, haha, men han har haft den innan.

Ska till staden idag, var inte tänkt så men det blir det ändå. Det blir jag, karro och janine. Sen ikväll är familjen henriksson bjuden på middag hemma hos janine :)
Nu håller jag på att söka efter en silvrig retromoppe, här hittade jag en:

Men den var på bilder på google, jag hittar den inte på nån hemsida! Dom har alla färger utom just silver -.- Men det löser sej, NU KÖPER INGEN ANNAN EN SILVRIG RETRO för en sån ska jag ha! :)
hihi, men måste fixa garderoben nu, slet ur alla kläder, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0