skolsnack

Ja mina vänner, jag ska meddela er om en sak. Att det är prick

28
Dagar
Kvar

Sommarlovet

Jo minnsann, hur känns det? Jag ska förklara hur det känns för mej.

Det känns ganska jobbigt, men ändå ganska skönt. För jag längtar efter att ge skolan en ny chans, ska verkligen plugga och få toppbetyg det här året. Också är jag nyfiken på vilka lärare jag kommer ha, och vilka som har försvunnit. Nyfiken på en som kommer praoa där som cicci har sagt är skitsnygg. Och dom nya scheman, hur kommer allt vara upplagt? Men det bästa av allt är att kompisarna är samlade på ett och samma ställe, då är man liksom omringad av dom - i typ 6 timmar om dan!!! :) Och jag får faktiskt en känsla av att jag kommer klara den här årskursen bättre än åttan.
Fast första terminen gick ju bra för mej, tyckte väl att ämnerna var jobbiga men jag kämpade ändå. Sen orkade jag inte kämpa heller, jag skulle fixa betygen i nian. Haha så jag flamsade mej igenom lektionerna för att liksom se hur länge jag fick vara kvar i klassrummet. Okej jag kan väl också säga att början av 2009 var en jävligt jobbig period för mej så jag kunde inte bete mej helt enkelt. Drog till stan hursom helst, var hos tandläkarn tre gånger på en vecka tror jag? Sen var det ju en grej som jag faktiskt var ärlig med men det vill jag ju inte säga, det är liksom.. aa, min ensak. Jag var hos skolsköterskan, antingen blev jag skickad dit för dom tyckte jag behövde prata ut, eller så gick jag dit självmant. Fast då satt jag mest bara utanför och vågade inte gå in.

Jaja, men nian ska inte innehålla det inte. Fast hur ska jag egentligen kunna vara på en lektion utan flams? Det vet ju jag att det inte går men jag kan ju ta det lite lugnt :)


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0