skaka din loka lite mer loke

Nu är vi påväg hem från stockholm, det har varit roligt där :) köpte inte så mycket ändå, här är iallafall det lilla jag spenderade lite pengar på:

I <3 STOCHOLM - tröja, 39:- rea
En rosa t-shirt - 79 :-, rea
Haramsbyxor - 149 ;- rea
Slingpaket - 89:-

Ja, det lilla köpte jag. Och jag går lös på rean som ni ser ;d hehe. Och nu har jag ju lite pengar kvar till och med, ska köpa ett par shorts för dom pengarna. Också åt vi ben&jerry glass, kan bara säga att det är så otroligt gott :D så åt jag spaghetti & köttfärs sås när dom andra åt pizza.
Och haha, vi var på affären Top street wear, hittade en assnygg tröja men den var ändå ner till knäna så ville inte köpa den.. också kom en kille och hjälpte mej, och han var verkligen hur snygg som helst, så jag gick och fråga om hjälp typ 4-5 gånger bara för att få kolla på han ännu mer hahah, han var verkligen SKIT SNYGG.

Känns iallafall bra att komma hemåt.. ska vara med linnéa imorgon :) också ska jag ladda upp bilder som en tooook,
pusssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0