sista chansen

Hallåhallå, har varit lite svårt att uppdatera eftersom när vi var på bibblan så lånade min 6årige lillebror med sej ett antal dataspel hem, och han har lånat just min dator av alla att sitta och spela på. Men han är så söt så jag kan inte protestera och säga att han inte får!
Jag lånade en bok om en tjej som inte ha nån mamma, för hon dog. Tjejen, jacky, vart typ psykad av att förlora sin mamma så hon fick hamna på ungdomshem för hon söp för mycket. Den är asbra och har snart läst ut den, hehe.. kan inte sluta läsa helt enkelt!

Ikväll ska jag iallafall vara med min kusin linn, vet inte riktigt vad vi hittar på. Är sugen på att gå på bio, baksmällan isf, den har fått så bra kritik. Men har för mej att hon redan sett den så det blir inte den om det skulle bli nått! Och btw så har jag ju inga pengar heller :d men tror nog jag skulle kunna tigga åt mej en biobiljett av far min ändå, om det nu skulle bli nått :) men inget är bestämt så vi får se hur kvällen slutar!
Också är jag så pissless på äckelvädret vi har, vill väl inte ha nå regn och skit, jag vill ha stekande sol och en varm pool (h)

Avslutar inlägget med en bild på min älsklings ken! <3


Kommentarer
Postat av: Josef

synd att kanske göra dej besviken men Linn har redan sett baksmällan :/ det var när jag frågade dej om du ville gå på bio med flera andra och det var den vi såg....

2009-07-08 @ 18:33:54
Postat av: Ally

åh den filmen ska jag också se :)

2009-07-08 @ 20:12:58
URL: http://celebrate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0