s; dag 2 på öckerö

Godmorgon :) vet inte när jag vaknade idag, men klev upp halv tolv iallafall. Duschade, fikade. Här på öcekrö har dom en annorlunda dialekt, den låter ungefär som göteborgskan, haha lite roligt. När vi var här sist för kanske tre år sen, då var vi här ett tag, slutade med att jag bröt lite på den dialekten. Gulligt.. fast som ni vet så är det väl min hobby att vara dryg och snacka lite hursom helst ;) så det gjorde ju ingenting. Jag är ju från norrland men jag har inte precis den där norrlands dialekten för det, fast inte pratar jag så vackert ändå inte.

ÅH FÖRRESTEN! Måste bara berätta, skööönaste, ludvig igår när linus höll på typ kittla han:
Ludvig säger: "Rör inte mej med dina chipsfingrar!" hahahaha, sötbubben, han är ju bara 6 år, linus läju ska ha sagt så för mycket hemma så han tar efter :') aww.

Ikväll ska vi iallafall på en konsert, med konstig musik, typ nå funk eller nått. Fick höra hur det lät, höhö inte vackert! Det var absolut inte min stil av musik. Dvs det påminnde inte ett piss om ken eller soulja boy! Attans. Men ska man annars göra, och dessutom vill jag spana in ön lite mera.

kösss


Kommentarer
Postat av: Josef

hahaha chipsfingrar!! Han börjar lära sej ;) sweet :*D

2009-07-12 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0