pirat liksom

Åh

Jag satt där vid middagsbordet och bad om tips vad jag skulle blogga om, ville liksom inte skriva vad jag hade gjort, vad jag skulle göra, vad jag tyckte om korven jag åt eller så.. jag ville skriva om nånting annat! Men nä, då börjar dom snacka om nån hemsida, jahaja, aa tack för tipset.
Så jag lämnade matbordet för att fundera ut nått eget.

..det går trögt!
Jag sitter iallafall och dansar till fergie, hähä pinsamt :$ kanske jag ska skriva om dansvideosar? Ja, jag gillar iallafall mest videosar där det är som en film till, där dom visar hur det går till eller vad man ska säga. Som Avril Lavigne - Girlfriend.
:o
Länge sen jag lyssnade på henne! Hon var min idol förut, jag ville vara som henne, se ut som henne, prata som henne, gå som henne, spelade gitarrsom henne, andas som henne ja ni fattar.. såhär ville jag verkligen se ut:



men istället vart jag såhär



Kanske det fortfarande finns en liten, liten chans att jag kan bli lika frän som henne, eller ser jag lite väl hjärntvättad ut nu? Fast jag tycker fortfarande att hennes hår är så otroligt snyggt!!! Och jag skojar inte, skulle inte ha ett öre emot att se ut sådär i håret. Men det svarta runt ögonen skippar jag helst..

Alltså kära nån jag är fascinerad av hår, eller vad jag liksom älskar det. Men ändå hatar det. Speciellt mitt eget, jag vill liksom ha nått unikt på skallen men kvaliteten av mitt hår tillåter inte precis det satt.. hehe

Men allvarligt, visst har hon fläshit hår?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jaa jag fick värta chocken för jag åkte bakom dom! :OO det var tur att det inte blev nån värre skada!!

2009-07-31 @ 19:35:23
URL: http://bmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

avril blev en slyna så fort hon blev känd.

2009-08-01 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0