OJOJOJ


Så nöjd blev jag när mamma sa att jag kunde få jackan

Nu är det natten, enda anledningen till att jag är vaken är för att jag pratar med karro på msn. Man kan tro att hon är full, men det är hon inte det är bara det att hon blir såhär när hon är trött! Haha sötan.
Har smink utsmetat i hela ansiktet så måste nog tvätta bort det innan jag blir så trött så att jag vill skita i det.. borsta tänderna ska jag ju göra också, och använda tandtråd.

Vet ni vad ni ska testa? Använd tandtråd mellan alla tänder (skölj tandtråden under vatten mellan varje tand så grejsen försvinner) sen när ni har gjort hela munnen, lukta på tandtråden! Mer säger jag inte, hähä..

Jaja, också ska jag tvätta händer och pissa. Sen ska jag byta om och hoppa i sängen! Eller alltså inte hoppa i den utan jag ska liksom.. hoppa upp och landa i den, och sen somna. Okej?

Kan tragiskt nog meddela att min säng är lika ostädat som imorse.. suck. Förutom att karros tillhörligheter inte är kvar, men ändå stökigt ju.

Och jag avslutar inlägget med en sak som kommer göra er jättenyfikna..

Det är en grej som är så äcklig och pinsam så jag inte ens kan skriva det i bloggen! Ska diskutera det med pappa imorgon. Åh, imorgon ska jag vara med claudia! :D också ska jag kolla på lukas match, spännande. Eller om det är mer spännande att spana på dom lite äldre killarna än han på mittnorden? Det är en fråga som vi alla kan ställa oss ikväll.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0