men pinsamt :o

Går inte att beskriva vilken dålig kondis jag har ;o va nyss nere i gymmet, det här hann jag göra innan jag dog:

Och då måste jag tyvärr medge att situpsen inte ens var på raken.. alltså seriöst! Jag skulle köra 5 minuter springa, men jag klarade inte. Jag höll på dö, benen skulle nästan kunna vika sej under mej! ;o pinsam ju! :o i femman var jag värsta swacheirnegger därnere, eller hur nu muskelknutten stavar sitt komplicerade efternamn.

Det är just springningen jag har problem med, när det liksom ska gå fort.. kära nån.
Ska basta nu, där behöver jag inte röra på mej..
hejdå :$


Kommentarer
Postat av: Linn

Tips: När du känner att du inte orkar mera på löpbandet, fortsätt ändå, man kommer över de efter en stund å kan springa mycket längre än vad man tror ;D

2009-07-21 @ 13:19:06
Postat av: My J

haha sött.. många situps iaf :)

2009-07-21 @ 19:29:30
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0