måndag, allting minst en förändring

Alltså kolla.. luggen har inte försvunnit än :( den kommer alltid fram på morgonen och retas!

Och utan mascara så får jag pyttesmå ögon, så det är därför jag blundar

Här har vi en typisk mormor-frukost; våfflor. Asgoda!


Jag har bestämt mej för att äta och sova som en normal människa, inte för att det kommer hända men jag ska försöka. Och det är ju måndag, så då börjar vi idag. (Tvångstanke.. alla saker måste jag börja på en måndag). Så jag har ätit våffla med sallad och inte så mycket socker. Annars skulle jag dränkt våfflan i socker och inte tagit nå nyttigheter alls! Så ska jag inte äta typ kakor eller sånt istället för middag, också kan jag ju dra ner på stripsen. Jag får "anfall" kanske en eller två gånger i veckan då jag spyr upp allting, mamma tror att det kan ha med mina konstiga matvanor att göra. Jag menar, jag kan kliva upp, äta en halv macka, gå och sova igen, sen åka på stan, inte äta nånting förens kanske 5-6 timmar efter mackan och då är det en strips och cola. Och på kvällen nån rostad macka. Jag ser väl inge fel i det nån gång ibland, men om det är sådär det är såväl som varje dag så är det ju mindre bra. Det kostar mej en del pengar att köpa cola hela tiden, och strips. Cola köper jag för att jag vill bli pigg, och jag får sockerkick, och sen är jag trött igen för att jag äter och sover så konstigt.
Men nu ska jag alltså försöka på ändring på det! :) Jag älskar gosaker, speciellt läsk och cheese ballz. Blir att dra ner på läsken, det är ett måste. Det går inte en dag utan att jag dricker cola ;o och då skojar jag inte!

Önska mej lycka till för det kan behövas.
Just nu ligger en uppdrucken cola burk på mitt bord och retas.. åh!
Förresten så kommer karro hit ikväll och sover här, vet inte vad vi hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0