karro :'(


Åh gud vilken panik jag hade igår! Jag hade inte hört av karro på hela dan, hon hade inte bloggat heller. Det första som for upp i huvudet var "Tänk om hon är död!?", så jag skickade sms och frågade om hon levde. Och det gjorde hon :')
Nu väntar alla på mej hehe, vi ska ut och segla ju. Ut på djupt vatten där man inte kan se botten!! Hur ska det här gå? Och det är dessutom ett hav, ett saltigt hav fullt med äckliga fiskar och hajar.. inte fatt det finns hajar i sverige (har googlat på det), så så orolig behöver jag inte vara. Men laxar då? :o finns det laxar i havet? Åhh va äckligt isåfall! Jag vill iallafall inte bada, för

1. Jag hatar saltvatten
2. Jag är dörädd för fiskar
3. Det finns maneter

Är det nån annan än jag som ser en anledning till att hålla sej på land? Hoppas de..
pusss

Kommentarer
Postat av: issa

haha snygga fingrar :)

2009-07-14 @ 10:35:29
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0