jeans?!

Imorgon ska jag ha jeans på mej! För ovanlighetens skull, hatar jeans, finns inget oskönare. Men jag vill ju också skilja mej lite från alla andra dagar ;> har seriöst bara leggins på mej, eller mjukisar nån gång ibland. Fast nu har jag slarvat bort mjukisarna, är väl hos ellen eller nått. Måste hämta alla kläder jag har däruppe nån dag!
Ska gå och lägga mej nu, så jag får sova ordentligt.

Skulle leta fram en bild på mej med jeans, kollade på bilder från 09 och 08, hittade inget, men här har vi 07!


Godnatt :)

Om jag nu kan somna, michael jacksons konsert spelas på högsta volym nere.. kanske går dit istället?

Kommentarer
Postat av: Lona ♡

men usch, jag har ju ätit av den hur många gånger som helst förut :( åååh. äckligt

2009-07-08 @ 06:53:29
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: issa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LINDA TACK DU ÄR OCKSÅ SÖÖÖÖT PÖSSPUZZZZZZ ååååååååååå kjaaaaaaaaaaam <3<3<3<

2009-07-08 @ 13:19:37
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0