jag? städa? ;o

Äsch det vart inge issa, linn for bara och hämtade linus och tobias så kom hon tillbaka hit, kollade på film och sådär! :) nu drog hon och tobias, så nu är jag själv. Ska kanske tjäna lite pengar imorgon, genom att städa papperskungen. Men pappa är inte där då utan bara magnus, och då kan jag inte klaga och slarva lika mycket, buhu ;( men ska också lämna in mina tidningar till fyndlagret, har en överfylld låda med OKEJ, frida, starlet, solo osv, och vem vill läsa om gammalt mode? Och alla kändisar, dom byter ju partner och hus hit och dit, satt det som står där är ju gammalt nu. Så lika bra att få pengar för det istället! :) ska ju en sväng till sthlm så ska fixa lite mer money..


Kommentarer
Postat av: issa

ÅH VA DUM JAG ÄR jag har slängt nästan alla mina tidningar :'( en gång lämnade jag in mina 45 kalleanka pocket och fick 200 kr

2009-07-08 @ 23:50:12
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0