inköp

Hemma från birsta, vart en del inköp. Eller okej, mamma betalar ;)


Beige jacka - jc
Gammelrosa jacka - h&m
Vita leggins - gina tricot
Svart mjukisdress - cubus

Vart askass bild jag vet, men det får ni tåla. For förbi och hämtade mina shorts och mitt linne hos tanja också, och imorgon ska jag hämta mina kläder hos ellen. Skönt, sen har jag alla mina kläder i ett och samma hus! Tummen upp på det.

Nått jag hatar med att köpa kläder, eller snarare prova, är att jag har så jävulskt korta ben.. liksom, xs på jeansleggins är till och med för långt för mej ;o I HATE IT! och samma sak när jag ska prova skor, hur små fötter tror ni inte jag har då? Jo, strlk 35.. skit kul, barnavdelning here i come.
Men.. det är bara att leva med det, tyvärr. En dag kanske jag också växer? Who knows.

puss

Kommentarer
Postat av: karolina

fina kläder du fick :)

2009-07-30 @ 23:47:50
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0