handsome

hey :) ska kolla om linus har nån rolig bild på sin dator som jag kan ladda upp..
Joo nog fanns det en del bilder, men bara sånna jag har laddat över eller tagit och så.

Till exempel världens snyggaste beckham!


Alltså är inte david typ världens snyggaste man? Jag kan iallafall inte komma på nån snyggare! Det finns många som ser bra ut, men david.. mm! Han är så jävla snygg.
Jag har iallafall kollat på oc :) var ett bra tag sen jag såg det, så visste inte vilket avsnitt jag var på. Tog ett tag innan jag hittade rätt. Har kommit långt! Kanske måste köpa box nummer 2 snart? Eller nä.. sparar pengar till nått annat. Till exempel 3-dagars på gatufesten nästa år, lätt att jag ska ha det. Minns inte vad det kostade, men typ 750 kanske det var? Det är väl bra pris. Om det nu är det priset vill säga..
äh ska kila nu.
Tråkigaste och onödigaste fredagen i historian, jag har suttit ensam hemma en hel kväll. Inte hört av mej till nån, så bra mår jag! Ska nog gå och lägga mej snart, men försökte med det förut men det var inte så lätt att slappna av när det känns som att nån håller på att vrida runt i magsäck som nån trasa..! Dumt.

jajaja... pussen
semester nästa vecka om jag inte misstar mej

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du haft en bra kväll?

2009-07-03 @ 22:47:08
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

du har rätt det finns ingen snyggare ;)

2009-07-03 @ 23:10:27
URL: http://vildastormar.blogg.se/
Postat av: s.

GULLIG BLOGG KOLLA GÄRNA IN MIN :)

2009-07-03 @ 23:25:56
URL: http://aajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0