godmorgon

Åh i natt vaknade jag av en jätte hemsk dröm, jag skojar inte för den var verkligen inte kul :o kan tyvärr inte gå in på vad den handlade om.. sen drömde jag en annan sak, det ska inte heller gå in på! Konstiga drömmar jag har?!

Men när jag hade vaknat av den där jättehemska, så kunde jag inte somna om, tror jag låg vaken typ hur länge som helst innan jag somnade till slut.. vet inte vad klockan var, gissar väl på 7-8 kanske.

Idag har lukas tagit min dator med sej till ett lan, så jag ska låna hans. Men just nu sitter jag på mammas betala-räkningar-och-läsa-mail-datorn. Massa gammbilder på den vill jag lova!
Men ska väl pissa och se vad jag kan göra i 6 timmar innan vi ska bort, puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0