ggoodddmmmooorrrgggonnnnn

Åh, jag letade efter bilder från förra årets gatufest, men jag hittade inte en enda. Varken på min bilddagbok eller blogg, eller issas bilddagbok eller blogg. Tråkiga vi var! La inte upp ett endaste kort, för jag vet att jag tog iallafall kort på en gubbe som stod med hela huvudet i en soptunna. Men i år tänker jag ta mååånga bilder :)

SÅHÄR KAN EN BILD SE UT!!!! Fast riktigt såhär ensam kommer ellen
absolut inte vara ikväll



Sitter iallafall här i ganska blöta bikinitrosor, hade tänkt att ta ett dopp i poolen för internet krånglade. Men precis när jag hade fått på mej trosisarna, då funkar internet. Eller ligger och sover i sängen, utan täcke så har trosorna hennes åkt in i stjärten. Så bara jag vänder mej om så kan jag glo på ellens skinkor hur mycket jag vill! Men ska jag vara ärlig så är jag inte så intresserad. Och vad skulle adam säga om jag satt och tjuvkikade på hans tjej???

Det låter som att mormor är här. Det hör man för att det är nån som håller på i köket, vem av mina bröder skulle vilja göra det liksom? Hon kanske gör pannkakor. Fast jag hoppas på våfflor! Så himla gott :)

nejmen, nu ska jag bada!
Förresten så hittade jag min bikiniunderdel hos ellen :D:D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja han är ju det :D bertfjärt!

2009-07-01 @ 14:23:24
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: MALIN

it sucks

2009-07-01 @ 18:08:49
URL: http://fastone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0