älsklign



TILLBAKA I CIVILISATIONEN :D
Jag har fått tillbaka min mobil, och här är jag vid min älskling Mr. Internet igen! Åh, känns bra.. har kännt mej helt borta igår ;o hela dagen gick ut på att tjura och skrika på mamma & pappa och slå sönder saker, men slutade i tårar och nu är allt bra igen :') ibland vill jag bara att dom ska klappa till mej eller skicka bort mej ett tag, men dom har väl lärt sej att jag lugnar ner mej till slut..
Jag försöker göra mej värd ett the sims 3 ;) jag har städat hela mitt rum, dammsugat, också fixa med diskmaskinen. Och varit jättetrevlig den timmen jag har varit vaken, jag vill verkligen ha ett! Hihi.

Undra vad jag ska hitta på idag då? Eller njae.. tror jag tar det lugnt idag också :) känns som att jag behöver vara lugn ett tag och inte springa ut och ha det så otroligt jättekalas, sitter väl här och tar det lugnt ist. Vet inte ens om mitt utegångsförbud är slut eller inte ;b så ska inte ta för mycket i förskott.
Jaja, hejdå! :)

Och igår hände det en sak som gjorde mej så glad att jag började gråta.. Gissa vem som kom och knackade på hemma hos mej? Ellen.. :') hon var ute och åkte moppe med adam, och frågade om jag ville ut, men jag fick inte.. men att bara se henne här gjorde mej så glad! :')

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: haha det förstår jag! :D

2009-07-27 @ 12:46:57
URL: http://bmadeleine.blogg.se/
Postat av: ellenor dahlström

a :)

2009-07-28 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0