åh vilken snöööggging ja är



Har varit med systrarna kempe idag, ikväll och inatt då :) började med att jag mötte upp dom på stan, dom kom lite sent så jag gick på bikbok och köpte mej ett par shorts. Rosa mjukisar, 50 spänn på halva priset! Typ tummen upp eller vad? Vi var inte länge på stan, drog till nacksta och träffade krille, missade bussen, så vi satt där. Men sen kom bussen, då drog vi hem till dom och åt, vi gjorde taccos! Tog assnabbt att göra den :o brukar ta jättelång tid här hemma, men vi va tre smidiga flickor som hjälptes åt satt ;)
Sen har vi varit hemma där hela kvällen, ätit popcorn. Eller elin drog ut ett tag, sen när hon kom tillbaka hade hon ebba med sej, så vi typ satt vid datorn och vad vi gjorde där ska vi inte gå in på.. hahahahha, sen började iallafall elin sminka mej och skit, as snyggt vart det.. filmade en massa men dom filmerna har inte jag, lika brare! Inte så sugen på att se dom..! Hahaha, såhär söt vart jag iallafall:



Blir heltänd på mej själv! Eller mej själv och mej själv, snarare albert!
Haha, hade iallafall roligt. Kulig kväll :) pappa hämtade mej kanske halv tre, känns som att jag ska sova snart? Får en känsla av det. Imorgon ska vi åka och fira linn :), fast det var visst på kvällen. Får se vad jag hittar på på dagen då, läju bli sova ;b

hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0