simple plan - welcome to my life

Hejsannn, idag följde jag med karro hem efter skolan. Vi gjorde maten själv, makaroner och korv. Jag stekte korven, och jag klarade det faktiskt, jag brukar ha jätte problem med det. Men idag klarade jag det, känner mej väldigt nöjd ska ni veta. Också filmade vi in en jätte vacker film på oss när vi dansade chacha (h) haha, snygg vi är. Sen åkte vi på konfan. Inte världens roligaste precis, funderar på att hoppa av. Jag vill inte åka på lägret, jag vill inte gå på gudstjänsterna, jag vill inte bli kofirmerad, jag bryr mej inte om presenterna och det är inte så jätteroligt att vara där på onsdagarna heller. Så jag fattar inte varför jag fortsätter att gå dit. Jag får se hur jag gör, det är kul att träffa lite folk. Fast det är ju ändå bara mariedals barnen jag är med, så vad spelar det för roll, dom träffar jag ju typ varenda dag ändå ;p
Har ingen större lust att skriva.
hejdå

Kommentarer
Postat av: issa

varför ska din blogg raderas?

2009-01-21 @ 22:51:00
URL: http://issabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0