samma misstag om och om igen

Jag vill inte sova för jag vill inte att det ska bli ny dag, jag vill inte att det ska bli torsdag. Jag vill inte vara på skolan imorgon, när jag är i skolan får jag bara en känsla av att vilja sätta mej i ett hörn och försvinna, jag vill liksom inte vara där. Fast den känslan får man väl lite varstanns, men i skolan särskilt. Äsch, strunt samma.
Nu måste jag gå ut med hunden, har dragit ut på et i en timme och 45 minuter nu. Jag vill inte gå ut.. det är inge roligt att gå ut med hunden. Zurprise åt upp ännu en chokladkaka idag, hon lever nog inte länge till den hunden. Hon äter ju choklad hela tiden. Eller inte hela tiden, men lite nu och då.

Jaja,
hejdå.


Kommentarer
Postat av: corneeee

jag hörde de, asså att du ska dit :D

2009-01-29 @ 13:36:50
Postat av: Kewiin

Vad har hänt nuurå?

2009-01-29 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0